Çat kapı misafir telaşı

Çat kapı misafir telaşı

Aydın’da 1980 yılında hizmete başlayan ve geride kalan süreçte Türkiye’nin markası olmayı başaran Tuğba Kuruyemiş, yeni online platform uygulamaları ile ‘çat kapı misafir’ telaşını sona erdirdi. Evde aniden ortaya çıkan kuruyemiş, baharat ve bitki çayı ihtiyacı, Tuğba Kuruyemiş’ten alınıp sadece 5 dakikada online platforma kuryeleri tarafından kapıya kadar iletiliyor. 

Dijitalleşen dünyada vaktin nakit kadar önem kazandığını ve kurumların kendini geliştirirken çağın gereksinimlerine de ayak uydurmak zorunda olduğunu belirten Tuğba Kuruyemiş Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tonkul, “Dönem değişti. İşletmemizin en önemli kriterleri en iyi hizmet kalitesi ile müşterilerimize en kaliteli ürünleri en sağlıklı şekilde sunmaktı. Şimdi bu kriterlere en kısa zaman kıstası da eklendi. Bu kapsamda bir yandan ülke genelindeki 100’ün üzerindeki şubemizde birebir hizmet verirken diğer yanda dijitalleştik. Evde acil olarak ihtiyaç olan kuruyemişten baharata, kahveden lokuma kadar her türlü ihtiyacı online platform aracılığı dakikalar içinde istenilen adrese gönderiyoruz” diyerek özellikle hanımların bu uygulama ile çat kapı misafir telaşının da sona erdiğini belirtti.

Etiketler: Blog l Bu uygulama ile ‘Çat kapı misafir telaşı’ sona erdi
Kasım 05, 2022
Listeye dön
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için sitemizde çerez uygulaması vardır, toplanan kişisel verileriniz KVKK & GİZLİLİK VE GÜVENLİK açıklamamızda belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.